mγ💞mγ💞، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه سن داره
DelinaDelina، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
NadiaNadia، تا این لحظه: 22 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

★دنـــ☆ـیــاے زیـــ✪ــباے مــنــ★

im army....my love is bts♥

مــعــرفــے😻

1400/3/17 12:35
203 بازدید
اشتراک گذاری

هــاــ☆ـے گایــز

بـــهـ وبلاگـ✧ من خوش اومدید

اینجا ازروزمرگی و خاطره های خودمو خواهرام مینویسم 

به وبلاگ من خوش اومدید

معرفے خودم★

اسمم هانیا هستش اهل کره جنوبی و متولد شهر گرانادا هستم و فعلا تو ایران زندگی میکنم( دقت کنین خواهریم قبلا اینجا وب داشت) 12 سالمه و رنگ مورد علاقم آبی پاستیلی هستش میخوام در آینده ستاره شناس بشم برای همین به فضا علاقه زیادی دارم معمولا فیلم های تخیلی نگاه میکنم و فیلم مورد علاقه من هری پاتر هست و فعلا به 9 زبان دنیا بلدم صحبت کنم آرمی هستم و بایستم شوگا

معرفی دومین خواهرم★

اسمش دلیناست و اهل کره و متولد سئول هستش و تو ایران زندگی میکنه( همون خواهرم که وب داشت) ۱۵ سالشه و رنگ مورد علاقش بنفشه و در آینده میخواد موسیقی دان بشه الانم پیانویسته که تو کارش خیلی هم حرفه ایه معمولا فیلم های ترسناک نگاه میکنه و فیلم مورد علاقش آنابل به خانه میاید هست و به 14 زبان دنیا بلده صحبت کنه آرمیه و بایستش تهیونگ هست و از خصوصیات اخلاقیش معمولا خیلی خونسرد و نترسه و خیلی صمیمیه

معرفی سومین خواهرم★

اسمش نادیاست و اهل کره و متولد بوسانه 20 سالشه و رنگ مورد علاقش صورتیه و در آینده میخواد شیمی دان بشه معمولا فیلم های درام یا عاشقانه نگاه میکنه و فیلم مورد علاقش پادشاه ابدی هست و به 23 زبان دنیا بلده حرف بزنه آرمیه و بایستش جیمینه و از خصوصیات اخلاقیش معمولا خیلی کم حرف و زود رنجه و زود عصبانی میشه( مثل من😅)

خب تموم شد فقط بگم که ناگفته نمونه این وبلاگ خودمه مال خواهریام نیست فقط وقتی پست بزارم از همه میزارم 

دیگع چیزی به مغزم نمیسه💔

تــ✬ـــا پــستــــ...✫ بعـــدـــــ★ـــے

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

آبجی مهناآبجی مهنا
18 خرداد 00 8:39
عزیزم از آشنایی باهات خوشبختم 🤝
عزیزم یه سوال شما که کره ای هستید چرا اسماتون ایرانیه ؟
و اینکه چرا توی ایران زندگی می کنید .
هانیـــ☆ــــــا
پاسخ
سلام عشقم ممنون منم همینطور
عزیزم در مورد سوال اولت من اسمم لی سوهیونه ولی چون تو ایران هستم اسم و فامیلیم ایرانیه
و اینکه چون من پدرم ایرانیه و ماهم تو ایران زندگی میکنیم
AvaAva
18 خرداد 00 12:41
هانیا جون 
منم آرمیم
بایسمم شوگا
اوا من تازه با دلینا دوست شده بودم چرا 5 سال ازم بزرگترهههه😐
خوبه حداقل تو 2 سال بزرگتری
من سومین بایسم ته یونگه
وبلاگ نادیا رو هم می زاشتی
و می دونستی دارم از هیجان می ترکم که با دوتا کره ای دوست شدم ؟؟؟
چون کشور مورد علاقه ام کره است و کلا از کره ای ها خیلی خوشم میاد
هانیـــ☆ــــــا
پاسخ
اها منم همینطور
آخه من کلا به رپ علاقه دارم برا همین
اره خب تو 9 سالته ولی من 12 سالمه اختلاف سنیمون کمه
البته با توجه به دلینا
من بعد از شوگا بایستم تهیونگه و بعدشم کوکه
نادیا وب نداره آخه میدونی دانشجوئه وقت نداره
اها اره منم من زیاد دوستای ایرانی ندارم حتی تو مدرسه هم کلاسیام فکر میکنن فرهنگمون متفاوته
AvaAva
18 خرداد 00 14:23
وای ببخشید منظورم وبلاگ دلینا بود قاطی کردم
آره منم خیلی رپ دوست دارم
خودم می شم بهترین دوست ایرانیت
هانیـــ☆ــــــا
پاسخ
اها مشکلی نیست
من سبک مورد علاقه موسیقیمه بعضی وقتام خودم رپ میخونم ها😅😆
منم میشم بهترین دوست کره ایت❤
راستی در مورد پستی که گذاشته بودی و توش وبلاگ منو دلینا رو معرفی کردی مرسی💋❤
ولی دلینا از وبش خارج شده😭
AvaAva
18 خرداد 00 14:46
وایییییییییییی نهههههههههههههه
هانیـــ☆ــــــا
پاسخ
😭😭😭😭
***asal******asal***
18 خرداد 00 15:30
سلام
از این که دنبال کنندتون هستم خوشبختم
من عسل هستم
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید
هانیـــ☆ــــــا
پاسخ
سلام
من هم همینطور
من هم خوشبختم

19 خرداد 00 16:36
واقعا کره ای هستی؟ 
هانیـــ☆ــــــا
پاسخ
راستش من وقتی وب زدم اصلا فکر نمیکردم کسی باور کنه کره ای هستم
ولی اره هستم یه جورایی کره ای ایرانی😅

19 خرداد 00 16:38
چطور ایرانی بلد شدی؟ ازینکه پدرت ایرانی بود؟اخه توی جواب سوال اول محنا جون گفتین پدرتون ایرانی بوده دیدم جوابتونو🖤💜به محنا جون
هانیـــ☆ــــــا
پاسخ
خب من کلا وقتی دوسالم بود اومدم ایران بعدش دوباره بعد از حدود یک سال دوباره برگشتیم کره برای همین یه چیزایی رو یاد گرفتم بعد دوباره تقریبا ۸ سالم بود اومدیم ایران منم به خاطر اینکه میرفتم مدرسه دیگه فارسی رو یاد گرفتم❤

19 خرداد 00 20:37
اها 😍
فکر نمیکردم همچین جوابی رو بهم بدی😇😇😇😇
خوشبختم! 💜💜💜💜
هانیـــ☆ــــــا
پاسخ
اره دیگه
منم همینطور❤😙اسمت چیه؟

19 خرداد 00 20:39
چطور ایرانی بلد شدی؟ ازینکه پدرت ایرانی بود؟اخه توی جواب سوال اول محنا جون گفتین پدرتون ایرانی بوده دیدم جوابتونو🖤💜به محنا جون
هانیـــ☆ــــــا
پاسخ
خب من کلا وقتی دوسالم بود اومدم ایران بعدش دوباره بعد از حدود یک سال دوباره برگشتیم کره برای همین یه چیزایی رو یاد گرفتم بعد دوباره تقریبا ۸ سالم بود اومدیم ایران منم به خاطر اینکه میرفتم مدرسه دیگه فارسی رو یاد گرفتم❤

20 خرداد 00 9:54
راستش من ابرقهرمانم در واقع خواستم یک ابرقهرمانی باشم که به مردم کمک کنم شدم و هویتمو طبق قانون مخفی کردم و اینم باورش سخته برای هر کسی که من ابرقهرمان باشم😔😔😔اما باید باور کنی. 
هانیـــ☆ــــــا
پاسخ
باور کردم❤

20 خرداد 00 9:54
اسم ابرقهرمانیم قلب زیبا و لقبم آلبالو 
هانیـــ☆ــــــا
پاسخ
اوه پس ابر قهرمانی😇
راستش من تاحالا دوستی نداشتم که ابر قهرمان باشه😅❤

20 خرداد 00 11:55
😍😍😍😍بلههه ابرقهرمانم
مرسیی عزیزم💜💜💜💜 
منم تا حالا دوستی نداشتم کره ای باشه💖💖💖💖💛💛💛💛
خیلییی خیلییی خوشبختم💖😇
​​​​​
 
هانیـــ☆ــــــا
پاسخ
من همینطور💜💜💞💞خوشبختم
army girlarmy girl
5 تیر 00 13:59
سلااام
بسی،بسیار خوشبختم❤
من دنیام💋
میگم میای دوست شیم
حالا خداییش کره ای هستی
هانیـــ☆ــــــا
پاسخ
سلام
منم همینطور خوشبختم
من آنیلم دوست هانیا
از قول هانیا اره
اره هانیا کره ایه
army girlarmy girl
5 تیر 00 14:01
منم ۳ تا خواهر دارم دیبا و دینا
کلا سه قلوییم
منم آرمی ام
انقدر خوشحالم اولین دوستم تویی هانی
اشکال نداره صدات کنم هانی؟؟؟
هانیـــ☆ــــــا
پاسخ
اها چند سالته؟
اوه
منم آرمی ام هانیام آرمیه
فکر کنم اگه بهش بگم باهاش دوست شدی اونم خوشحال شه
نه فکر نکنم آخه تو مدرسه همه هانی صداش میکنن